SEMINARI DE CONTES MUSICALS

El DISSABTE 8 DE JULIOL - El Musical

- Formació Presencial -

12 CONTES MUSICALS CURTS

Per a fer amb infants de 2 a 6 anys

Amb Eulàlia Abad


Dia: El DISSABTE 8 DE JULIOL

Hora: de 10:00 a 12:30 h.

Lloc: El Musical

Modalitat: Presencial


Tenim el goig de presentar aquest seminari presencial de contes amb l’Eulàlia Abad, on podrem descobrir, escoltar, representar amb el gest, i el moviment, i alhora compartir i veure la importància dels contes en la vida dels infants.

amb Eulàlia Abad

A qui va adreçat?

Curs per a mestres d'educació infantil i primer cicle de primària, per a mares i pares i per a totes aquelles persones interessades en els contes musicals.

DESCRIPCIÓ:

Eulàlia Abad ens proposa 12 Contes musicals curts, per infants de 2 a 6 anys.


Escoltarem diferents tipus de contes (descriptius, imaginatius, divertits, relaxants...) que fomenten l'educació en valors, l'escolta activa, el gest i el moviment, l'expressivitat, l'observació, l'atenció i la memòria.


Us donarem eines i recursos per representar aquests contes a l'aula i parlarem de com a través del conte desenvolupem la imaginació, l'alegria, l'atenció, la memòria.

També veurem com el fet de representar un conte ajuda molt en el desenvolupament expressiu dels infants. A partir dels 4 anys en podem parlar iniciant un diàleg que ens porta a la reflexió.


Un matí per compartir l'experiència i els materials d'una gran educadora.


Us hi esperem!!

Materials del curs:

Vídeos on es veu l'aplicació pràctica d'aquests contes a l'aula

Els textos i àudios dels 12 contes, per escoltar, iniciar el gest, el moviment i l'expressió, observar els personatges, i les seves accions.

Preu, Forma de Pagament i Reconeixement:

PREU: 30 euros


FORMA DE PAGAMENT: Ingrés o transferència

Al número de compte del Banc de Sabadell:

ES49- 0081-0432-0600-0103-9514.


Atenció: No oblidis posar el Nom i Cognoms de la persona inscrita al “Concepte” i el curs a què t'inscrius).



RECONEIXEMENT: Certifical d'El Musical

Eulàlia Abad

Pedagoga i cantant. Ha compaginat el cant amb la pedagogia treballant en escoles bressol i de música de Barcelona, amb nens de fins a 5 anys, utilitzant mètodes prestigiosos com els de Martenot i Willems. Ha participat durant anys en anuncis publicitaris per TV i ràdio, com a cantant solista en diferents concerts i espectacles, i en anuncis coneguts com Martini o Blevit entre molts d’altres. Durant els últims 30 anys dedicada a la recerca, elaborant i desenvolupant el seu propi mètode d’educació musical Música per Créixer, especial per nens de 0 a 3 anys. Ha donat formació d’aquesta metodologia en diverses escoles, centres i col·lectius de Catalunya i València, i a El Musical de Bellaterra; tenint diferent tipus d’un nombrós alumnat, com llevadores, mestres, musicoterapeutes, músics, cantants, etc. Ha impartit tallers del mètode als departaments d’infantil i de magisteri de la Universitat de Barcelona, dirigits pel Catedràtic Josep Gustems.

Ha treballat en recerques, com per exemple, l’estudi del so de les campanes, i la seva repercussió en la relaxació i atenció amb nens de 2 anys, amb la musicoterapeuta Catherine Clancy. Va inaugurar el projecte Música i Valors, i ha impartit diversos seminaris en diferents centres i escoles bressol, així com també al Musical de Bellaterra.

Ha fet el seguiment i direcció del projecte Música i Valors a l’escola infantil Llar d’en Pitus de Bellaterra amb la col·laboració del conservatori El Musical de Bellaterra. Ha treballat i treballa elaborant material didàctic per nens i nenes de 0 a 5 anys. Recentment ha creat l’Associació Art per Créixer.

www.eulabad.net