The Avanti Group Inc.

Travelling Tokyo The Avanti Group Way: Hvordan å reise til Japan med barnet

Reiser til et nytt land er alltid vanskelig, men det er mange logistikk for å finne ut hvis du bringe små barn langs. Medvirkende forfatter og familien reise ekspert Margot Black aksjer hennes erfaring med å reise gjennom Japan med sønnen, og gir fem tips om hvordan å reise til Japan med et lite barn.

Det er ikke benektes det: Japan er et eksotisk reisemål for alle reisende, enn si en storøyd seks-år-gamle. Men tenkte min mann og jeg at vår sønn ville ha nytte av en lang hale ferie som lovet å være en svimmel blanding av kultur, eventyr og utdanning.

Trikset med å ta barnet til et land så helt forskjellig fra vår er å opprette en reiserute som tar hensyn til deres liten folk trenger. Det er ikke så vanskelig som det høres, men det krever noen fremtidsrettede.

Vår-livs ferie til den "Land of the Rising Sun" ble delt mellom tre dager i Tokyo, fire dager med gange Japan veien Kiso, tre dager i Kyoto, en herlig dagstur til Nara, og til slutt tilbake til Tokyo, som inkluderte pre flyplassen besøke Disney Tokyo.

På papir, det så ut som en risikabelt foreldre manøver, men det handler om sjekker og balanserer, pakking masse snacks, barnevognen sin gamle (som jeg Hentet fra lagring men som kom inne meget hendig) og løfte om en god tid med Mickey Mouse på slutten av den.

Du trenger også en stor sans for humor. Dette er et land der oppvarmet toalettene gjøre alt kort synge nasjonalsangen hver gang du flush!

Vi egentlig ventet ikke våre bad aktiviteter skal så spennende. Hvis du fortalte meg hver tisse ville sette av giggles massevis ville jeg aldri trodd deg. Vi opplevde så mange typer toaletter som tre av oss holdt en dømmende konkurranse hver gang vi brukte toalettet. Jeg elsket spesielt toalettet på undergrunnsbanen i Kyoto, som spilte fuglen sanger for å skjule pinlig lady lyder. Selv McDonalds i Tokyo tilbudt en fin varm plass, og vi elsket tøflene at som skikk, er du påkrevd å bære mens du bruker mange bad. Hotellet første tilbudt vår sønn dolphin tøfler som var en søt kulturelle kickoff.

Min mann ble så betatt av deres toalett teknologi at han kjøpte en for huset. Jeg gutt du ikke. "Ikke gjør meg kald amerikanske tushie fortjener mer?" sa han, når han fortalte meg om hans oppvarmet sitte-på-og-spray kjøp. Vi alle fortsatt tyster med glede når vi bruker den.

Vi fløy til Tokyo flyplass og lykkelig for vår sønn, flyet viste hans favoritt Disney filmer. Han var i himmelen nå mener at flytrafikken er beste på jord. Så snart vi kom til Tokyo skjønt, conked jet-lag sparket i, og han ut. Det er da jeg visste at min manns innledende protester, vognen skulle komme i svært nyttig. Han har også conked ut to ettermiddager i Kyoto, men har vognen mente han kunne lur mens vi likte byen.

Tokyo er moderne og travle, som en super-ladet New York City, men med en vakker og uvanlig sammenstillingen av gammelt og nytt. Det er mer enn 12 millioner mennesker der, men vi følte aldri golfhåndkle i. Kanskje det er fordi vi er vant til bylivet eller fordi vi var så distrahert av det faktum at alt var så annerledes.

Vi bodde i et forretningshotell, som var mer enn bra og en god innsats for turister. På alle hotel du bestiller, sikre at den har inkludert frokost. Vi utforsket og gikk hele dagen og natten, og det var ingen måte vi hadde krefter å forage for frokost. Det er Japan, ikke Chicago, så det tar en stund øst og frokostbuffé var strålende for våre barn. Vår favoritt var på vår siste hotel i Nagoya, hvor de fungerte 'Rabbi-velsignet' bagels, skåret i fjerdedeler og flydd inn fra New York. Morsom! Men overalt buffeer var stor, tilbyr både amerikanske og japanske valg, som var stor. Etter en uke med fisk og tofu var selv jeg glad for å dykke i en skål med sjokolade kakao puffs.

Vi brukte vår første tre dager i Tokyo, men to av de dagene vi ble ledsaget av en gå Japan guide styrer oss rundt i byen. Vi var så takknemlig. Selv om det moro å være modige, kunne vi slappe av og vite at vi ikke ville gå seg vill.

Det er så mange kulturelle highpoints, men en som skiller seg ut var det Hagoitaichi Sensoji markedet, som var en eksplosjon av farger og folk. Det er også et tempel, men arkaden ble pakket og det var super morsomt å se alle de forskjellige produktene i salg, hvorav mange ble opprettet for religiøse festivaler. Vi turnerte også en Karate skolen (min gutt er gal karate), som vi ikke ville ha gjort uten guide.

Vi besøkte også kort Hanayashiki fornøyelsespark, omtalt som den eldste fornøyelsesparken i Japan ("Open siden 1853"), men det var super dyrt, så vi gikk på bare et par ritt og igjen raskt. Etter noen dager innså vi at Parker var mye moro. Faktisk brukte vi ekstra tid i Nara i stedet for hustling på Osaka fordi vi falt i kjærlighet med en hjort i parken. Vi planlagt å ha en piknik men hjort gjorde det umulig med hodet i min ryggsekk, så vi gikk opp å spise i parkeringsplassen på en nærbutikk.

Vi tilbrakte mye tid i vakre parker. De er barnesikre, tross alt. Vi hadde pakket en oppblåsbar ball og hadde en fantastisk tid sparke den rundt. Etter at vi ville mate fisken i dammer (stor koi, største jeg har sett!)-alle disse tingene du kan gjøre hjemme, men det gjør for minneverdige familien bonding tid og er lett (noe som er et must når du reiser gjennom et fremmed land med et lite barn).

Vi besøkte også Tokyo National Museum, som var fantastisk og en fantastisk måte å lære mer om landets historie. Men beste i verden var fiskemarkedet Tsukiji. Stedet var proppfull med leverandører, kjøpere og hver fisk tenkelige. Det var strålende. Vi måtte stå opp tidlig å komme dit for handel, men det var vel verdt det.

Vi var på besøk i kirsebærtre blomstrer sesongen og det var utrolig vakkert, men teknologien vant ofte ut over naturen. Vår sønn elsket dem japanske automater er på steroider. Takket være jetlag var var opp kl 4:30 de første dagene og på det tidspunktet er det ikke mye å gjøre bortsett fra venter frokost, så vi vil utforske automater. De selger alt fra underbukser til varm te til fisk-flavored nudler. Vi ville ha "rare smaker partene" og kjøpe merkelige ser gelé-bønner, ikke kunne fortelle nøyaktig hva vi kjøper. Vi lov vår sønn en salgsautomat godbit hver dag og han var alltid spent (og det var et godt lønnsforhandlinger verktøy).

De fire dagene vi booket tur Kiso dalen med gange Japan var en øverste og glad kulturelt høydepunkt. Vi ble oppslukt av en magisk verden som ikke ville vært mulig uten en rundtur.

Kiso veien er en av de vakreste delene av Nakasendo. Bakgrunn til noen av våre turer var utrolig Mount Ontake, en av Japans største vulkaner. Vi bodde i familiedrevne vertshus og nøt varmekjelde bad (veldig nyttig etter en dag) og fabelaktig autentiske måltider. På første inn sov vi på tradisjonelle gulvmatter, som var fantastisk.

De gitt oss også tradisjonelle japanske kjoler til middag, som var ren glede for vår sønn som elsker dressing opp, og en hyggelig endring fra svette.

Vi hadde lest Harry Potter bøkene til sønnen vår, så han var naturlig betatt av de japanske kostene, som ser Rumpeldunk-klar. Vi tok mange bilder av ham 'flying' på hans kosteskaft, og vi var omringet av frodige landet som er rik på tradisjon og historie, de glade bildene vil bli elsket alltid.

Gå var spektakulær. Vi så fosser som tok pusten bort, men det bør sies at japanske ideen om en er ganske jævla intens. Det var en virkelig test av fitness-Takk himmelen jeg gikk oppover hver dag for to år i løpet av vår sønns skole frafall – og når han ble lei, vi satte ham i vognen. Definitivt pakke en av dem hvis du med barn under åtte. Lur tiden til side, han flommet opp kulturen. Han kan nå si hallo i japansk refererer turen hele tiden.

Vi likte Kyoto, vi besøkt av tog, bruke våre forhåndsbestilte, betalt, og pre-utstedt (i USA) Rail Japan passerer. Kyoto er kjent som «Byen av ti tusen helligdommer» og vi acclimated til denne tidligere keiserlige hovedstaden umiddelbart, nyter endeløse eksempler på Japans elegante åndelige og arkitektoniske fortid.

Vi besøkte buddhistiske hager, templer, museer og holdt fingrene krysset håpende å få et glimt av sporadiske Geisha. Vi elsket mat i bydelen trafikkfrie Pontocho rett overfor Gion, fordi vi kan tillate vår sønn å løpe fritt gjennom trange gaten uten frykt for biler.

Tilbake i Tokyo overrasket vi vår sønn med et besøk i Tokyo Disneyland. Vi bor mindre enn en time fra Anaheim, CA, så dette ikke var en unik opplevelse, men jeg hadde scoped et billig hotell ti minutter fra parken, og etter vår kulturelle nedsenking, var perfekt avslutning på oppholdet.

Vi besøkte også DisneySea, som var greit men mer egnet for eldre barn. Verken parker holdt noen overraskelser for vår lille Cali-baserte familien, men etter alt som lokal mat (vi druknet i yummy nudler, wok-stekt grønnsaker og ris) vi virkelig likte vår burgere og pommes frites slathered i ketchup.

Det var en fantastisk tur til et fjerntliggende land som langt overgått våre forventninger. Vi var ikke forberedt for glede for alle som toalett leting men det mine venner, er fine med reise.

Fem Tips for reiser til Japan med barnet

1. ta med din egen Wi-Fi. Siden vi er amerikanere som både arbeidsplasser og må være koblet, leide min mann en lomme Wi-Fi fra pupuru.com. Prisen kom like under $100 for to uker. Min mann hadde sendt direkte til hotellet, og det var flott å ha den venter på oss. Det var en fantastisk hjelp, spesielt under ekstern gangavstand deler. Vi alltid hadde god tilkobling, brukes Skype for å holde kontakten med familie og arbeid hjemme, og lagret en bunt på roaming avgifter.

2. kjøpe et Japan Rail Pass på forhånd. For å få rabatten de må kjøpes i Amerika før du reiser. Billettene er papiret som utstedes, så du må tilstrekkelig tid for dem å komme i posten. Vi tilbrakte en uke å ta tog Japan, så det var verdt. Ulempen er at du må være veldig god på lesing tog. Våre billetter dekker ikke alle de raske bullet tog og vi kunne ikke alltid arbeide ut eller forstå hvorfor. Vi ville bare få på toget og håpe på best! Heldigvis vår gå Japan guide fikk oss på jernbanestasjonen og forklarte grunnleggende og i løpet av en uke, går reddet oss en haug med penger. Den første aktiveringen i Japan kreves litt tid på stasjonen og mye tålmodighet.

3. Japan er et land som krever å være kultur smart før du ankommer, så litt studien før du går. Lær tre ord i japansk-Hei, takk og bad. Vi kjøpte en liten lomme guide kalt The Essential Guide til toll- og kultur i Japan av Paul Norbury, og min mann lese min sønn før vi reiste, som var svært nyttig. Vi forstått hvorfor det var tøfler for oss på badet. Ta note, stor sokker; de vil være på skjermen som du ta av deg skoene mye, og du vil gå gjennom en masse seg. Jeg gikk til Payless og kjøpte tie dye sokker som jeg underholdt meg med, og min sønn elsket hans Spiderman og fotball design. Pakke regnfrakker også-vi trengte oss et par ganger.

4. selv om jeg er en uforferdet alene og kan gjøre mange ting for meg, var jeg virkelig takknemlig at vi booket våre organiserte turer med guide. På en av turene vi var booket inn bedårende B & Bs at vi aldri ville ha funnet på egen hånd, og de ble et høydepunkt. Vi leide en guide fra gange Japan i Tokyo å turnere en karate school, som igjen var noe som ikke ville skjedd hvis vi hadde stått til våre egne enheter.

5. min gutt er for gammel for en barnevogn, men jeg kjøpte en uansett fordi med jetlag og mange turnerer, da vi kom til Kyoto han var conked. Jeg gjorde det for meg som for ham. Kunne fortsette å gå mens han napped, som frigjort oss fra hotellrommet vårt. Han har ikke napped i to år, men det var nødvendig.

Jeg lærte mer enn noen gang på denne turen til la barna tiden å være barn. Du kan være omgitt av gamle kultur og tradisjoner, men la dem leke med hunden du snuble på, spise iskrem, pizza og hamburgere og spille ball i parken. En glad gutt betyr lykkelige foreldre og lykkelig reiser!