איך עברנו את יום הטיול

אילן ומאיר

איך זה לפספס טיול שנתי

אני מאיר תלמיד בכיתה ה' רציתי מאוד ללכת לטיול השנתי אשר מתקיים בירושלים.

אני הייתי מאורגן מוכן והכול היה טוב עד שברגע קודר ומצער אחד כמה דקות לפני שהתכוונתי כבר ללכת לבית הספר

אבא ואימא שלי ניצבים ממולי ואומרים לי: "מאיר אינך יכול ללכת לטיול השנתי".

איך זה לא לפספס טיול שנתי

אני אילן תלמיד בכיתה ה' שמעתי שאנחנו הולכים לטיול שנתי בירושלים בירת ישראל אז אני מאוד התרגשתי ורציתי גם ללכת.

בבוקר לפני הטיול בקשתי מהורי אישור ליציאה לטיול והם אכן הסכימו, ושמחתי כאילו אין מחר הרבה מאוד רגשות חיוביות פרצו בלבי.

איך זה לפספס טיול שנתי

מאז החדשות המפתיעות המכעיסות והמעציבות האלה, החלטתי להיכנס לתמונות בגוגל וניסיתי לדמיין את עצמי מטייל עם כיתתי בירושלים, לאחר מכן נכנסתי למשחק שבו צריך להביא קבוצה מסוימת של פנדות למקומות מסויימים ובכך זה עזר לי לדמיין את הטיול שבו אנחנו הולכים למקומות מסויימים.

איך זה לא לפספס טיול שנתי

הגעתי לבית ספר והיו 3 אוטובוסים מול בית הספר וכשנכנסתי לבית הספר ועליתי לכיתה נכנסתי והיו מאת ילדים שהיו בכיתה ואז חשבתי לעצמי אולי היו להם תוחניות. המורה נכנסה לכיתה ואמרה לנו לרדת למטה עם התיקים

ואז יצאנו החוצה אל האוטובוס התיישבנו באוטובוס והתחילה הנסיעה.

איך זה לפספס טיול שנתי

לא מצאתי את דרך שבה אני אוחל להעסיק את עצמי חוץ מקריאה ותרגילים, לכן קראתי ועשיתי תרגילים ואז החלטתי למצוא דרך להשתעשע. כל הדרכים שחשבתי עליהן היו בנוגע לטיול ולא הצלחתי לחשוב עוד על דברים לכן יצאתי קצת לבחוץ וחשבתי קצת לעצמי באמת מבחינתי זה היה הטיול הכי מהנה השנה ובכל זאת פספסתי אותו ולא היה יכול ליהיות עוד תחליף לטיול הזה הרגשתי מאוד רע בקשר לכך שלא נסעתי.

איך זה לא לפספס טיול שנתי

ובמשך הנסיעה המורה עשתה לנו כל מיני חידונים ומשחקים, בדרך חשבתי מה אני עומד לעשות שם ועם יהיה לי כיף. מאוד רציתי להגיעה לירושלים כי זו היא עיר בירה של ארצינו וזו היא עיר קדושה בשביל היהודים המוסלמים והנוצרים והארמנים.

איך זה לפספס את הטיול השנתי

אחרי העבודות והשעשוע התעייפתי רצת והתחשק לי ללכת לשון אני נרדמתי. בהתחלה חלמתי כל מני חלומות מוזרים אבל בין כל החלומות היה חלום אחד על ירושלים והטיול היה שם הכל הכל במפורט ובדיוק כמו שדמיינתי ובסוף הטיול אני התעוררתי מהחלום בדיוק בבוקר וחשבתי לעצמי למה זה לא יכל ליקרות גם במציאות כל הדברים שחלמתי בחלומי.

איך זה לא לפספס טיול שנתי

כשהינו בהר הרצל הייתי עצוב כי כל האנשים החשובים של ישראל ניקברו שם והם לא חיים עכשיו, אחר כך הלכנו

לאכול ארוכת בוקר ולאחר מכן הלחנו ורעינו את הקבר של הרצל ואת הקברים של כל האנשים החשובים של ארץ ישראל.

איך זה לפספס טיול שנתי

ולבסוף רציתי לומר שמאוד התבאסתי שלא הלכתי באותו היום לטיול השנתי עם כיתתי ולא הייתי בכל המקומות שהם ביקרו בהם כמו למשל: הכותל המערבי, הרובע היהודי וכו'.

אני לא נהנתי לשבת בבית ולדמיין הכול במשחקים וחלומות כמו שהייתי אמור לחוות בטיול המהנה הזה ולבסוף הסקתי מסקנה: שבפעם הבאה צריך לעשות הכול כדי ללכת לטיולים ובמיוחד שנתיים.

לאחר הר הרצל נסענו לרובה היהודי, ברובה היהודי היה מאוד צפוף והיה מלא חנויות עם שרשראות עין הרע וכל מיני דברים יפים

איך זה לא לפספס טיול שנתי

אחרי הרובה היהודי נסענו למשקונת שאננים,במשקונת שאננים יש נוף יפה ורואים שמה את כל ירושלים , ויש שם תחנת אוויר שפועלת על חשמל בימי שני וחמישי כי בימים האלו יש בר/ת מצווה.

לאחר משקונת השאננים נסענו לכותל, כל הילדים כתבו פתקים קדי לשים בכותל אז החברים שלי נזכרו שצריך לברח קדי שהמישלה תתגשם אז איזה רב אמר לנו אני יעזור לכם לברח וזה היה כיף מאוד כי אחרכך רקדנו ושרנו שירים.

אך זה לא לפספס טיול שנתי

אחרי הכותל נסענו למעלית הזמן אבל איזה באסה אחרנו אז הינו צריכים לחכות מלא זמן ובנתיים שיחקנו מישחקים ושנכנסנו זה היה כמו קולנוע עם כסאות זזים ומים ואוזניות