New Security System at Jefferson

All Visitor's are required to show ID

Jerome School District is working to place additional security measure to ensure the safety of students and staff.

It has always been standard that ALL visitors check-in at the main office of any building.

Beginning September 3, the following will be standard in all Jerome School District Schools:


1. Anyone picking up a student will be asked to present a driver's license or photo id
2. Anyone visiting any area of a school (classroom, library, cafeteria, gym, playgrounds, etc) during school hours will be asked to check-in at the office and present a driver's license or photo id. Office personnel will provide a visitor badge with the visitor's picture included. Visitors are asked to wear this identification while in the school.
3. Visitors will leave identification or keys with the office while in the school building - the identification or keys will be returned upon checking out of the building with the office.

Thank you for supporting Jerome School District's efforts in ensuring the safety of students and staff.


El Distrito Escolar Jerome está trabajando para colocar medidas de seguridad adicionales para garantizar la seguridad de los estudiantes y el personal.

Siempre ha sido estándar que todos los visitantes se registren en la oficina principal de cualquier edificio.

A partir del 3 de septiembre, lo siguiente será estándar en todas las escuelas del distrito escolar de Jerome:

1. Cualquier persona que recoja a un estudiante deberá presentar una licencia de conducir o una identificación con foto.
2. Cualquier persona que visite cualquier área de la escuela durante el horario escolar deberá registrarse en la oficina y presentar una licencia de conducir o una identificación con foto. El personal de la oficina proporcionará una credencial de visitante con la foto del visitante incluida. Se les pide a los visitantes que usen esta identificación mientras están en la escuela.
3. Los visitantes dejarán identificación o llaves en la oficina mientras estén en el edificio de la escuela. La identificación o las llaves serán devueltas al salir del edificio con la oficina.

Gracias por apoyar los esfuerzos del Distrito Escolar de Jerome para garantizar la seguridad de los estudiantes y el personal.

Gracias por apoyar los esfuerzos del Distrito Escolar de Jerome para garantizar la seguridad de los estudiantes y el personal.