Illa das esculturas

Richard Long

Castellano:

Richard Long CBE (nacido el 2 de junio de 1945) es un escultor inglés, el fotógrafo y el pintor, uno de los mejores artistas de tierra conocidos británicos. Mucho tiempo es el único artista para ser shortlisted para el Premio de Tornero cuatro veces, y él es reputado para haber rechazado el premio en 1984. Él fue nombrado en 1984, 1987, 1988 y él entonces ganó el premio en 1989 para la Línea Blanca De agua. Él actualmente vive y trabaja en Bristol. Richard Long fue invitado a realizar una obra específicamente destinada a la isla y dejó en Pontevedra una linea de piedras. “A Line Made by Walking”.

Página web: http://www.richardlong.org/

Obras: En esta página se encuentra todo su repertorio y con imágenes de ellas http://www.richardlong.org/Sculptures/sculptures11.html


Galego:

Richard Long CBE (nado o 2 de xuño de 1945) é un escultor inglés, un dos mellores artistas de terra coñecidos británicos. Él actualmente vive e traballa en Bristol. Richard Long foi invitado a realizar unha obra específicamente destinada á isla e deixou en Pontevedra unha liña de pedras. “A Line Made by Walking”.

Página web: http://www.richardlong.org/

Obras: Nesta páxina atópase todfo o su repertorio e imaxes

http://www.richardlong.org/Sculptures/sculptures11.html


Liña de Pontevedra


A obra evoca os aliniamentos megalíticos prehistóricos como lugares que señalizaban un espazo sagrado fronte ó profano, o que posibilitou a súa voluntade de facer arte através do verdadeiro acto de camiñar, dimensionado no tempo e nas pegadas de ambas accións como obra, a través das pedras amontonadas linealmente.